تفسیر نماد صلیب

یک crossbar عمودی متقاطع دو افقی است. صلیب افقی صلیب پدرسالار موازی. نوار افقی بالا، کوتاهتر از پایین. کتیبه "عیسی مسیح، پادشاه یهودیان" معمولا در نوار افقی بالا ساخته شد. این کتیبه در زمان سلطنت پروتستان رومی Pontius Pilate ساخته شد. در روزی که عیسی مسیح اعدام شد.

صلیب سنت اندرو - حروف الفباء "x" را تشکیل می دهد، همچنین شماره 10 لاتین است. صلیب سنت اندرو تقاطع دو صلیب است. صلیب سنت اندرو نیز صلیب سنت اندرو نامیده می شود. با توجه به افسانه های باستانی، سنت اندرو بر روی صلیب در قالب نامه "x" مصلوب شد. صلیب سنت اندر نمادی از شهادت، رنج و فداکاری است. رومی ها از این صلیب برای نشان دادن مرز استفاده می کنند. پرچم دریایی روسیه شامل سنت اندرو کرس است، این پرچم همچنین پرچم سنت اندرو را نام برد. صلیب سنت اندرو در اسلحه اسکاتلند حضور دارد، زیرا پادشاه اسکاتلند رسول مقدس اندرو است.

Tau-cross - یک کراس بسیار باستانی، قبل از ظهور مسیحیت ظاهر شد. Tau-cross - اینها دو زاویه هستند. بر روی مقطع عرضی افقی قرار دارد. این شکل به شکل "T" شبیه است و به عنوان یونانی به نام "T" (tau) به کار گرفته شده است. در مصر، صلیب تئو صلیب سنت آنتونی نامیده می شود. کوه تئو نماد قدرت آسمانی و معنوی و فرود روح به این جهان است. به عنوان مثال، سنت فرانسیس از امضایش امتداد یافت

عکاس-حسام الدین شفیعیان

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد